mulla Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vem ska jag få det uppdraget av och persons uppdrag måste jag göra för att komma vidare till den? Har klarat 87 uppdrag men vill bara ha harriern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 madd dogg i vinewood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du är hos Madd Dogg och plockas upp av Toreno och ni åker iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men vilka uppdrag tycker ni att jag ska klara? Cesars uppdrag eller casiono uppdrag jag har klarat 87 uppdrag hur många har jag kvar för Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nån hjälp? hur många uppdrag har jag kvar om jag gjort 87? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Lugna dig... Spela vidare som vanligt, utan att jäkta. Det kommer med tiden.. Runt uppdrag 100... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ok tack för infot, men kan man inte spela flygtävling, för att jag såg det på en sida att man kan tävla så får man harrier och man lägger den i sin garage och det kommer att vara där.vart kan jag tävla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 På flygplatsen i LV.(Den inne i staden, och inte den i öknen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 På flygplatsen i LV.(Den inne i staden, och inte den i öknen.) men jag tittar på kartan men kan inte hitta en ikon, och har du tagit nån gång harriern då och lagt i garaget? nån sa att man inte har automissiler då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts