Xogede Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du (Hultan) skrev ju att kommentarsystemet kommer igång igen när GTA:SA kommer ut i Sverige. Nu är det ett tag sen dess, men varför funkar det fortfarande inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Good point. Har också tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag vet inte varför, men det känns inte rätt att öppna kommentarsystemet just nu. Det jag hoppas på är att den extremaste SA-hypen är över så att kommentarerna blir vettiga igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) fixa några moderatorer på kommentar systemet och bli extra hårdare på det Redigerad 13 november, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 tidigare har det rått anarki på kommentarsystemen (tills det blev 200posts/min) och det visar tydligt att anarki inte funkar pga alla icke-vettiga människor som inte har det som kallas VETT. öhm.. orfo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag vet inte varför, men det känns inte rätt att öppna kommentarsystemet just nu. Det jag hoppas på är att den extremaste SA-hypen är över så att kommentarerna blir vettiga igen. Du kan väl testa att sätta på det i alla fall. Om det inte funkar, kan du stänga av det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Personligen tycker jag att kommentatorsystemet ska integreras i forumet, som på FragZone. En egen avdelning kallad nyheter, där det varje gång skrivs en nyhet också skapas en Topic med nyheten i sig. Sedan blir varje kommentar ett inlääg, och när man trycker kommentera kommer man till forumet vilket också kräver medlemskap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Personligen tycker jag att kommentatorsystemet ska integreras i forumet, som på FragZone. Själv gillar jag inte den sortens forumbaserade kommentarsystem. Det är mycket smidigare som det är nu att man kan kommentera nyheterna direkt på GTAsajten utan att man behöver lämna nyhetsavdelningen och gå in på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Nu får det väl räcka. San Andreas kom ut för jävligt länge sen. Är det inte dags för kommentarsystemet att komma tillbaka snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Tycker vi klarar oss alldeles utmärkt utan kommentarsystemet Men nån gång kommer det tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Själv gillar jag inte den sortens forumbaserade kommentarsystem. Det är mycket smidigare som det är nu att man kan kommentera nyheterna direkt på GTAsajten utan att man behöver lämna nyhetsavdelningen och gå in på forumet. Det beror ju på, jag vet inte vad du har för uppkoppling men har man modem så är ju din åsikt att föredra. Men om man har snabb uppkoppling spelar det nog inte någon större roll, men du kanske menar att det bara "känns" bättre att ha det direkt på sidan Edit: Jag tycker nästan man kan ta bort kommentarsystemet, jag kan inte förstå vad det fyller för funktion. Nyheter är envägskommunikation, det finns ingen mening med att "besvara" en nyhet. Men jag vet inte, det blir ju mycket onödigt skrivet hursomhelst om man har det. Folk verkar inte kunna hålla sig seriösa i samma utsträckning som på forumet... Redigerad 10 december, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Edit: Jag tycker nästan man kan ta bort kommentarsystemet, jag kan inte förstå vad det fyller för funktion. Nyheter är envägskommunikation, det finns ingen mening med att "besvara" en nyhet. Men jag vet inte, det blir ju mycket onödigt skrivet hursomhelst om man har det. Folk verkar inte kunna hålla sig seriösa i samma utsträckning som på forumet... Tror jag håller med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det som är bra med kommentarsystemet är att det komplementerar nyheterna. "Diskussionen går vidare" kan man säga och det kanske kommer fram nya saker som inte fanns i själva nyheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 tycker man kan ta bort det eller göra en forum del som heter nyheter..så postar du alltid första inlägget så får man svara som i komentar systemet Hultenius Var detta menat till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts