webban Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jga undrar om man kan börja gangbanga i sf och lv ser inga färger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jga undrar om man kan börja gangbanga i sf och lv ser inga färger där Är inte "gangbang" ett annat ord för gruppsex? isf tror jag du antingen har kommit till fel forum eller miss uppfattat något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Gangbanga.....ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Är inte "gangbang" ett annat ord för gruppsex? isf tror jag du antingen har kommit till fel forum eller miss uppfattat något... Gangbanging är i alla fall nåt annat. Tror bara man kan ta över ett område i SF. Redigerad 13 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nene jag menar gäng krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 De som tror att ordet Gangbang endast betyder gruppsex har kasst ordförråd. Gangbanging eller gangbanger relaterar även till att just "hänga i gäng". EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 De som tror att ordet Gangbang endast betyder gruppsex har kasst ordförråd. Gangbanging eller gangbanger relaterar även till att just "hänga i gäng". EB När sa jag att de BARA betydde det? Jag vet att kan betyda annat oxå, men de vanligaste är just gruppsex, testa att söka efter gangbang på google t.ex, tror dom första 5-10 sidorn är XXX länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts