JoinAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vad är din msn då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Vad är din msn då ? Maxi_68_88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ska lägga in dig när jag kommer hem...är på praoen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tror faktist inte på big foot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Tror faktist inte på big foot Då tror du rätt, för han finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag tvivlar stort på att han finns men kan ändå inte låta bli å kolla ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Han kan finnas, men tvivlar på det. Finns inga riktiga bevis, skulle vara bra om nån kunde FILMA han i stället för att ta kort.(Som man LÄTT kan faka.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Bilarna utan förare tror jag endast är en dum bugg, vilket ungefär en fjärdedel av hela San Andreas består av; buggar. Dessa UFOn som ni skulle ha sett flyger omkring i luften överallt och är inte alls ovanliga. Själv tror jag bara att de är "markörer" för att visa att det åker flygplan i luften. Ni vet att riktiga plan har lampor lite överallt för att visa att de finns där. Programmerna gjorde det lätt för sig och la bara in en lysande plupp med en vit svans efter sig, precis som man ser på himlen vilken dag som helst IRL. BigFoot finns inte. LeatherFace vet jag ingenting om, men eftersom ingen kommer med bevis så finns han inte. Sjöodjur vet jag heller ingenting om, men det har jag heller aldrig hört förut och jag lär ha sett ett sådant under mina ~130 timmar med spelet. Det finns ingen telefonkiosk i öknen som står och ringer. I alla fall inte tills dess att vi fått bild eller filmbevis. Nå, någon mer som vill sprida dumma rykten om eastereggs som inte existerar? Come on, suprise me! Är trött på såna här grejer nu efter alla naiva rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts