Gta san andreas Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det skulle vara kul om alla som hadde sett bigfoot,Leatherface kunde ta en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) x-clan på gtaforums sägs ha fotat Leatherface: http://img54.exs.cx/img54/9721/04110901.jpg Redigerad 13 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur höjer man sin LUCK? samla hästskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 han som sa att han har sett bigfoot som hadde 93% luck han sägger väl så som alla andra kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Såg en exat lika dan bil som spökbilen i LV på en camping plats i öknen men ja tog den bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 x-clan på gtaforums sägs ha fotat Leatherface: http://img54.exs.cx/img54/9721/04110901.jpg tkr mer de ser ut som en CJ på motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag har sett Ghostcar, den har jag i sf-garage jag har sett och hört flygplan chrasha lite här å var (vinewood, Mt Chiliad och dammen) sen har jag hört vad jag tror är leather face (snubbe som garvar å kör ner en motorsåg i nån).. när jag hörde leather face så trodde jag det var en sanchez, men om ni provar å stå å såga i en kropp (trycker ner sågen i marken) så hör ni att det låter ganska likt en sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 x-clan på gtaforums sägs ha fotat Leatherface: http://img54.exs.cx/img54/9721/04110901.jpg Det ser ut som cj med en hockeymask. Han använde förmodligen en medlem ur og när han tog kort på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 dom 37 st. som svarat ja kan väll skriva vad ni har sätt som e övernaturligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det ser ut som cj med en hockeymask. Han använde förmodligen en medlem ur og när han tog kort på sig själv. Nej, det kan inte vara CJ. Kolla runt om bilden. Om du tittar riktigt noga ser du att det står "Do you wanna save this photo?". Alltså har han på GTAforums tagit det med kameran i spelet, och då kan man inte ta på sig själv. Fast det kan vara fake'at på nåt annat sätt. Själv har jag bara sett spökbilen i Back o Beyond, finns vid en av de där hästsko- liknande grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Alltså har han på GTAforums tagit det med kameran i spelet, och då kan man inte ta på sig själv. Trodde du kunde mycket om gta. Man kan ta på sig själv, det är bara att ge till en gäng medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 man kan vell bara se spökbilen på natten vid hästskogresimojserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Va? Går du fram till en gäng medlem som du har recruitat och tar fram kameran så kan du trycka på L1 så kan din kompis ta ett kort åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det visste jag inte. My bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det visste jag inte. My bad! Okej , lugnt , testa det nån gång , ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ja tröck för nixpix men sen kom ja på att ja sett ufon o spökbilen ett par ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har nyligen gjort väldigt matchande bild av "leather face bilden" och kan nästan garantera att det är CJ. Det ända är till att leta upp svarta kläder, köpa hockeymasken, ta en motorsåg. Gå och recruita en gängmedlem och stick till sågverket när det är dimmigt och ta fotot. Svårare än det var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J da lård Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har sett spökbilen och ett UFO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ufo, hört leatherface (iallafall en motorsåg och ett skumt garv) spökbilen också..men är det nån som har hört mer om den där fyrarmade galningen!? skulle vara ett stort nöje för mig att se honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts