STIG Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) När jag skall göra uppdraget "Dildo dodo" och har lysnat på vad den perverse regisören har sagt och skall börja med uppdraget så hänger sig spelet och en liten varningsruta kommer åpp. Kan tyvär aldrig se rutan som kommer. Någon som vet vad felet kan vara? EDIT: DILDO DODO EDIT2: Lägger åpp en bild på det! EDIT3 FINAL: problemet löst! Redigerad 13 november, 2004 av STIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Unhandled exception? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Har du moddat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STIG Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) ARVID: ja jag har ändrat lite. Typ deserteagle. CLEANSING: Joop! så kanske det hette! fuck åpp ritan nyss! KAn ni nu hjälpa mig rätta till detta förfärliga problem Och föressten- Änu ett fel har uppståt! Jag lekte runt lite å letade efter "hidden packages" Och helt plötsligt så fick jag meddelanden: "An error has *encorupted GTA: Vice city DVD" * betyder: Lr nått sånt. Fattar NADA! Redigerad 13 november, 2004 av STIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du har inte modifierat riktigt... följ readme-filen och installera allt som modden behöver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STIG Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du har inte modifierat riktigt... följ readme-filen och installera allt som modden behöver... hmm... Kanske det. Men det e lugnt nu! tankade om filerna i "DATA" av syrran =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 När jag skall göra uppdraget "Dildo dodo" och har lysnat på vad den perverse regisören har sagt och skall börja med uppdraget så hänger sig spelet och en liten varningsruta kommer åpp. Kan tyvär aldrig se rutan som kommer. Någon som vet vad felet kan vara? EDIT: DILDO DODO EDIT2: Lägger åpp en bild på det! EDIT3 FINAL: problemet löst! Doldo Dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Doldo Dodo men... nördigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men... nördigt vadå nördigt jag sa ju bara det ..eller ärmnått fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vadå nördigt jag sa ju bara det ..eller ärmnått fel eller? mja, det var mer än två veckor sen sista posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 mja, det var mer än två veckor sen sista posten ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ok äh, det spelar ju ingen roll egentligen. Topicen hade ju inte gått över till "förra sidan" om du fattar, så det gör detsamma. Sorry att jag gnällde =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 äh, det spelar ju ingen roll egentligen. Topicen hade ju inte gått över till "förra sidan" om du fattar, så det gör detsamma. Sorry att jag gnällde =) det gör inget asså jag e inte arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har du kanske tankat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 mja, det var mer än två veckor sen sista posten plus att han redan visat i topic att han skrivit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 plus att han redan visat i topic att han skrivit fel blir samma när jag ska gå in ladda spelet värför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 plus att han redan visat i topic att han skrivit fel jag vet men jag ville skojja lite namnet för den hördes rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Steve Scotts hajhysteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts