-Tommy- Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Tyckte faktist att VC var lite kort.....Det tog mycket längre tid att klara GTA3... nån som håller med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 ja till 100% och även om man klarat alla uppdrag så ligger man typ under 50%.. det var det sämsta med vc.. skulle varit mkt längre så hade det varit perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag har kalarat alla uppdrag förutom "keep your friends close". Jag äger inte alla fabriker, men kommer snart att ha råd att köpa alla. (Jag äger några fabriker). Ändå så står det bara 30%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 klara special uppdragen jag har typ 44% och jag har inte mött phil än bara klarat alla uppdrag efter man har tagit över stora huset (dödade cortez elelr va nu heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 klara special uppdragen jag har typ 44% och jag har inte mött phil än bara klarat alla uppdrag efter man har tagit över stora huset (dödade cortez elelr va nu heter) Hen heter Diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Eller knarkbaronen som han också kallas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag har klarat 89 % men jag tycker inte att det är så litet ändå............jag har inte tröttnat på gta3 än.........så j*vla kul att bara latja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Håller med till 100% jag med. Dom borde strunta i alla Rampages och göra fler uppdrag istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance last dance Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag hörde att det skulle vara upp till 140 uppdrag. Skitsnack! Det tog mig två veckor att klara Vice City. GTA 3 tog mycket längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag vet är lite besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag hörde att det skulle vara upp till 140 uppdrag. Skitsnack! Det tog mig två veckor att klara Vice City. GTA 3 tog mycket längre tid. så var det för mig med....men det var nog för att jag chock spelade VC från första dan.......men det kanske är lika mycke (kanske mer/mindre) playtime..........det beror ju på hur mycke om dan man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag spelade nog lite för ofta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 man kanske hade för höga förväntingar och trodde att det skulle va jättelångt att det skulle ta ett år att klara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 ja till 100% och även om man klarat alla uppdrag så ligger man typ under 50%.. det var det sämsta med vc.. skulle varit mkt längre så hade det varit perfekt! Jag har bara The Boat Yard kvar och har 49%!!!! Och sen kommer dom ringa till mig om sista updraget.... Så då borde alla hidden packet och Rampage mm vara hälften 50%..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts