Ceone Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Någon som inte spelar/använder sin steam account mer? skulle jag kunna få den? jag kommer inte in på min har gjort sån "frogott password" men får inget svars mail Kontakta mig på msn Blir väldigt glad om du lånar ut den ska inte ändra lösenordet eller nåt så vill bara spela =/ Redigerad 12 december, 2013 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel) Skulle du kunna berätta för mig vad "cp" betyder, eller vad din upfattning av "cp" är? Jag hoppas att ingen börjar klaga på honom innan han har berättat vad hans upfattning av "cp" är... Redigerad 13 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel) §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Läs reglerna! Om det upprepas har jag inget emot att klicka "report", hur fånigt och litet det än är! Jaja, men, dock används inte steam BARA för cs, så det är inte han som är "cp". Vad används steam till för annat än cs?... Hmmmm ja! DoD, HL, Alla HLs moddar, Ricochet eller vad det nu heter, Codname Gordon, Teamfortress Classic, HLDMC, Opposing Force. Detta om intet mer, varför skall han skriva i cstopicen om han inte äns pratar om cs? *EDIT* MetoC7: För det första tror jag inte han menar sjukdomen cp, för det andra så uhm, ja.... vad nu det andra var.... började iaf inte klaga på honom över "cp" så. Redigerad 13 november, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Läs reglerna! Om det upprepas har jag inget emot att klicka "report", hur fånigt och litet det än är! Jaja, men, dock används inte steam BARA för cs, så det är inte han som är "cp". Vad används steam till för annat än cs?... Hmmmm ja! DoD, HL, Alla HLs moddar, Ricochet eller vad det nu heter, Codname Gordon, Teamfortress Classic, HLDMC, Opposing Force. Detta om intet mer, varför skall han skriva i cstopicen om han inte äns pratar om cs? *EDIT* MetoC7: För det första tror jag inte han menar sjukdomen cp, för det andra så uhm, ja.... vad nu det andra var.... började iaf inte klaga på honom över "cp" så. Hur många betydelser finns det för förkortiningen "CP"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 CP står och betyder bara en enda sak, dock så tror vissa snorungar att de kan skrika eller säga det åt vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 CP står och betyder bara en enda sak, dock så tror vissa snorungar att de kan skrika eller säga det åt vem som helst. korrekt. Vissa verkar tro att "CP" är ett ord för typ dum person eller korkad etcetra etcetra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) CP är P-C baklänges - humoristiskt eller hur?? EDIT: nej jag kommer använda mitt steam account till HL2 Redigerad 13 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel) vad fan e de med dig? det handlar om CS (COUNTER-STRIKE) JAG SNACKAR OM STEAM INTE COUNTER-STRIKE SÅ LÄR DET DIG NU Redigerad 13 november, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ditt cp. läs så hhittar du en speciell Topic om CS (världens mest tröga spel) Du är verkligen left behind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du är verkligen left behind. Fan vad klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Fan vad klockrent! haha den satt som bara den! Hmm, men du kan inte regga en ny? Eller man måste ha en cd-key till då eller? Aja, jag ska använda mitt iaf, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Left behind är en låt , å dessutom bryr ja mig inte att byta, eftersom ja createa den här 2002. Dessutom hör steam till CS för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dessutom hör steam till CS för fan. är du helt retarded eller?? Steam är ett samlingsprogram om VALVES alla spel/modifikationer!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) är du helt retarded eller?? Steam är ett samlingsprogram om VALVES alla spel/modifikationer!!?? Korrekt (scheisse vad mye korrekt jag säger nu! men, that's the way of life. jaja) förutom att valve inte gör alla modifikationer då men *EDIT* Dessutom hör steam till CS för fan. Det är CS som hör till steam inte tvärtom för fan. Redigerad 13 november, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 varför kallar du mig cp för de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) varför kallar du mig cp för de?? DÄFÖ DU E DE(fel) Därför att leftbehind är en skurk, Svårare en så är det inte. Redigerad 13 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Left behind är en låt , å dessutom bryr ja mig inte att byta, eftersom ja createa den här 2002. Dessutom hör steam till CS för fan. Det står visserligen 9 June 2003 men om det är 2002 för dig så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det står visserligen 9 June 2003 men om det är 2002 för dig så visst. Fan vad klockrent! #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts