MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 varför försvinner bilar ibland från garagen? när jag ändå gjorde en topic så undrar jag en till sak att när man har tagit infraröda goggles på ett ställe kan man få dom igen på samma ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag tror det bara är garagen i SF som äter bilar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jo du det har du rätt i men jag har märkt en sak oftast garage med 4 fordon blir upp slukade av garagen det hände i min hangar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Garaget i SF är cp går inte å få upp dörren i bland man går fram å teabx in i dörren men den öppnas inte tar bilar kör in i dörren men den öppnas inte sen efter ett tag kan ja komma in där hellt sjuk dörr blir så iriterad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag vet nästan alla garage är så sega i sf det kanske är hhmmm ne vet inte nått bugg fel dom har råka gjort i spelet som dom inte märkte kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det är något fel på garaget i SF...helt buggigt. Garaget åt mina 2 svävare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts