BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har tagit över alla ballas och vagos, men ändå så finns dom kvar o kan starta krig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har tagit över alla ballas och vagos, men ändå så finns dom kvar o kan starta krig.... Har du 100% alla hoods då...? Det har jag, ingen har attackerat mig på flera dagars spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Så det finns i SF och LV också?? :'( Fyfan vad jobbigt och mega tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Så det finns i SF och LV också?? :'( Fyfan vad jobbigt och mega tråkigt. Det finns 1 hood i LV, och resten i LS. Resten är bara "fredliga" ställen där du inte kan starta krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har du 100% alla hoods då...? Det har jag, ingen har attackerat mig på flera dagars spelande. japp... eller HADE 100%, sen kom ballas o tog 2 hoods (orkade inte döda dom) men har läst att de finns ett hood i SF, ja har bara tagit i LS och 1 hood i LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Är detta en bugg eller? Jag har tagit över alla hoods i Los Santos igen och ska göra Sweets uppdrag och i det så ska man ta över idlewood, men det har jag redan gjort. Orkar fan inte göra om allt igen + "medhjälparna" är rent sagt värdelösa när man tar över hoods.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts