Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har kollat denna men jag hittar inget om var alla hoods är på den kartan. Nån som vet nån som har en? För nu har jag 96.46 % av alla territorium under kontroll och jag hittar inte de sista, grovt irriterande!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 herregud tryck på start så får du fram kartan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Eh, ja men man ser dom inte längre på kartan för de hooden jag ska ta över är små..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Eh, ja men man ser dom inte längre på kartan för de hooden jag ska ta över är små..... Zooma in och gnugga ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du vet att du kan trycka på "map" så du får en inzommad karta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Den sista är längst uppe till vänster på HELA Mapen... Det är ett Vagos Territorium... (Vid Båtskolan) Redigerad 13 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Den sista är längst uppe till vänster på HELA Mapen... Det är ett Vagos Territorium... (Vid Båtskolan) haha fan va löjligt har undrat var d sista va ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Vad tror du jag gjorde? Hahaha, det tog mig ungefär 2 dar att hitta den... Det ska ju vara i LOS SANTOS och inte LÄNGST UPPE TILL VÄNSTER (Fierro eller Venturas) Redigerad 13 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har nu 96,46 av alla områden och områdena vid båtskolan och det i SF har jag redan. Vad är det som jag kan ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 finns i san fierro oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 och det i SF har jag redan. Som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Som sagt. råkade missa det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag håller på att konkurrera ut dom "lila" gruppen (vad dom nu heter?) i Los Santos..när man väl har gjort det, försvinner dom då eller kommer dom att fortsätta attackera mina områden även om jag har slagit ut deras områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 När dom lila är helt borta försvinner dom och det samma gäller de gula, själv så har jag bara ett område kvar nu. Jag hittade just de områden jag missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 När dom lila är helt borta försvinner dom och det samma gäller de gula, själv så har jag bara ett område kvar nu. Jag hittade just de områden jag missat. OKej shyst..men när man kommer till San Fiero då försvinner ju alla hodsen men sen när allt är under kontroll och man kommer tillbaxs till Los Santos, får man då dom områdena som man klarade förra gången tillbaka eller får man göra om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Du får göra om allting, jag tror att man börjar med typ 15% eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du får göra om allting, jag tror att man börjar med typ 15% eller nåt. man börjar på 0% men första uppdraget i LS sen man kom tillbaka så ska man ta över ett hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag har tagit över alla gängområden i Los Santos, ska jag ta över i San Fierro och vid båtskolan också? Snälla kan nån hjälpa mig? Har 98% på gäng områden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag har problem att ta över den sista "hoodet" i Sf när jag väll hittar ett par ballas så händer det inget... Nån som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts