Danne Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hej! jag skulle kolla på kartan för jag skulle kolla om dom visade vart alla sprayningarna på LOS SANTOS var för jag ville spraya över alla. men jag får inte igång kartan är det bara jag eller är för alla? har dom lagt ner den eller är den bara tillfälligt nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du ser att texten visar "Loading... När den blir helt orange kommer kartan upp. Ha tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jo men nu har den loadat i över 10min och jag har bredbandsbolaget så det ska ju inte ta så här långt Redigerad 13 november, 2004 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Min loadade i år å dar ja gick å käkade kolla tv å lirade gta sen kom ja tebax så kolla ja den så va den fortfarande på loading Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) som jag tidigare sagt i en annan tråd, servern kartan ligger på är seg, inget ni kan göra åt... Edit: någon på GTAforums.com hade gjort en karta, här.. Redigerad 13 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raoul-Rulez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jo men nu har den loadat i över 10min och jag har bredbandsbolaget så det ska ju inte ta så här långt Är du säker på att du har den senaste Macromedia Flash pluginen då du kan ju besöka denna sida och uppdatera till den senaste versionen Här kan du ladda ner den senaste versionen av Flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/tags.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts