Spade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har ett stort problem med millie, jag har tagit ut henne två gånger utan att få keycard av henne... Men nu när ja ska ta ut henne igen så är hon aldrig hemma!!!!!!!! jag har varit där de tider som hon ska vara där (14:00-18:00 och 02:00-10:00) nästa varje dag och det står bara att hon inte är hemma just nu. Vad e det som är fel?!!!!! Snälla hjälp, tacksam för svar snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har ett stort problem med millie, jag har tagit ut henne två gånger utan att få keycard av henne... Men nu när ja ska ta ut henne igen så är hon aldrig hemma!!!!!!!! jag har varit där de tider som hon ska vara där (14:00-18:00 och 02:00-10:00) nästa varje dag och det står bara att hon inte är hemma just nu. Vad e det som är fel?!!!!! Snälla hjälp, tacksam för svar snarast. Döda henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spade Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hon är ju inte där!!!! hur ska jag döda henne då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hon var typ alltid hemma runt 12:00 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vad ska man göra när man ha dödat henne och fått keycardet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts