jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men har toreno ringt och sagt att du ska köpa flygplatsen så gör det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej flyplans kyrkogården i lv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Han har inte sagt något ! Inte vad jag hört iaf... Vilken av flygplatserna är det dah ? Den i LV ??? Tröga helvete... Flygplatsen ligger på LV-ön och du hittar den på kartan. Här borde det finnas en flygplans-ikon. Om det inte gör det, så åk dit och kolla ändå. Om du inte kan köpa något där, så stäng av spelet och ta en bulle... EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men har toreno ringt och sagt att du ska köpa flygplatsen så gör det! MEn jag vet inte (minns inte) att han gjort det Men alltså vart ligger den som man ska köpa ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vid area 69... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kan någon göra en karta åt lillkillen? Nu ödslar jag inte mer tid... EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vid area 69... Okey ! Tack men en liten fråga var ligger Area 69 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Norr om Area 69 ligger den, du är blind om du inte ser den på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) om du går in på start och sedan tittar runt i lv så står det restricted area nånstans och så ligger flygplans kyrkogården där i närheten.!! Redigerad 13 november, 2004 av jack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Norr om Area 69 ligger den, du är blind om du inte ser den på kartan. Kanske jag är Men är det den vanliga flygplatsen som du kan flyga till SF o LS ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej! Nähäpp ! Var ligger den då ? Jag vet inte vart Area 69 ligger så hur tusan ska jag då veta var flygplatsen ligger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 på papperskartan som du fick me i spelet står det no fly zone det e area 51/69 whatever. norr om no fly zone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Nähäpp ! Var ligger den då ? Jag vet inte vart Area 69 ligger så hur tusan ska jag då veta var flygplatsen ligger? Titta på en karta som alla andra människor för ¤)$#&!! Hela den här tråden har hållit en extremt låg nivå, räkna ut resten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts