Chillen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Alltså ! Jag har klarat alla uppdrag med Zee och med det hära frågetecknet i Las Venturas. Nu går det inte att göra fler uppdrag men jag har bara gjort 66 och inte 150 så... Fråga: Måste man klara alla skolor och Truckuppdrag ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ingen som vet ? ÄR det kanske fel på mitt PS2 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åk till flygplatsen o gör uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åk till flygplatsen o gör uppdrag Visst ! Jag får väl tacka i förskott då ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åk till flygplatsen o gör uppdrag Men ? Var ligger uppdraget på flygplatsen dah ? Det enda jag hittar på kartan är där det står ''Player Target'' :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Din egen flygplats. Med en flygplansikon. Du måste göra alla uppdrag där. Sen så ringer agenten till dig. Redigerad 13 november, 2004 av theatre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Din egen flygplats. Med en flygplansikon. Du måste göra alla uppdrag där. Sen så ringer agenten till dig. Va ? Min flygplats ? Jag har ingen ! :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Va ? Min flygplats ? Jag har ingen ! :S inte konstigt att det inte är en ikon som symboliserar flygskolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) inte konstigt att det inte är en ikon som symboliserar flygskolan. Men varför får jag inte göra fler uppdrag ? Måste man klara Alla kör skolor och Lastbils (truck) uppdrag ? Svara så snabbt som möjligt... Redigerad 13 november, 2004 av TCBTCBTCB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hjälp då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vem menar du med "zee"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vem menar du med "zee"? Zero ! Han kallar ju honom Zee ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 finns det inga andra ikoner då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Köp den jävla flygskolan och gör uppdragen där... Redigerad 13 november, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 finns det inga andra ikoner då? Nej ! Bara ''School'' och massa hus som man inte kan köpa också en lastbil ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Nej ! Bara ''School'' och massa hus som man inte kan köpa också en lastbil ... Klara alla lektioner på flygskolan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ingen som ringt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Som sagt så måste du faktiskt göra lite själv ibland, t.ex så säger toreno att du ska köpa flygplatsen, då ska du göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Nu så tog jag bort varenda ikon frutom ''Mission'' ikoner och gissa... Det var inte någon ikon på hela kartan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Som sagt så måste du faktiskt göra lite själv ibland, t.ex så säger toreno att du ska köpa flygplatsen, då ska du göra det. Han har inte sagt något ! Inte vad jag hört iaf... Vilken av flygplatserna är det dah ? Den i LV ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts