deamon Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 när man är på den missonen vad ska man göra när man kommer ner till första rummet. jag gå ner där så tror jag dom säger att man ska slänga en smoke granade? men det händer inget kan nån berätta vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Åh saknar det uppdraget. Gå fram till klädinkastet och släng in en smokegranade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Samma sak hände mig. Kasta ner en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 aa tack så mkt jag klarade uppdraget nu det var bland dom roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 finns det några fler uppdrag efter Breaking the bank at Culagulas ? för spelet e rätt så tråkigt efter man klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kasta ner 3-4 st istället för bara 1, då ska det nog funka ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åhh...blir så rirriterad bara på varför det ska va så många små barn här...finns faktist åldersgräns på GTA SA och tillochmed på detta forum!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åhh...blir så rirriterad bara på varför det ska va så många små barn här...finns faktist åldersgräns på GTA SA och tillochmed på detta forum!! Visst har spelet en rekommenderad åldersgräns, men vart har du fått för dig att detta forum har åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Visst har spelet en rekommenderad åldersgräns, men vart har du fått för dig att detta forum har åldersgräns? Hultan snackade om det förut...tror den ligger på 13 år eller nått...de e därför man ska skriva in sitt personnummer när man reggar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 varför har inte jag gjort det uppdraget för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 åhh...blir så rirriterad bara på varför det ska va så många små barn här...finns faktist åldersgräns på GTA SA och tillochmed på detta forum!! Öh? Hur kom du in på det helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Öh? Hur kom du in på det helt plötsligt? Antagligen menade han på att man ska fatta engelska. För de säger i radion på det uppdraget att man ska kasta en smoke in i ventilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts