Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har gjort 91 missions nu hur många missions finns det på gta san andreas som man ska gjöra för å klara spelet? har hört 105. Sen det uppdraget när man ska hjälpa några grovstreets boys när alla i staden springer runder å skjuter vilka är det då man ska hjälpa ja körde runt men ingen av dom gröna needade hjälp så vad ska man gjöra på det missionet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 har gjort 98 å klarat storyn för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har gjort 91 missions nu hur många missions finns det på gta san andreas som man ska gjöra för å klara spelet? har hört 105. Sen det uppdraget när man ska hjälpa några grovstreets boys när alla i staden springer runder å skjuter vilka är det då man ska hjälpa ja körde runt men ingen av dom gröna needade hjälp så vad ska man gjöra på det missionet? Det är 150 uppdrag... Och vad menas med storyn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ingen som fortfaradne vet hur man gjör när man ska rädda grovstreets boysna "92" updragret tror ja det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det är 150 uppdrag... Och vad menas med storyn ? det är inte 150 uppdrag. det är 104. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag klarade det på pricken 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts