Galenhund Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har hört att det ska finnas 104 uppdrag i spelet, men när jag kollar mina stats står det att jag bara har klarat 93. Då har jag iofs inte gjort Zeros uppdrag och körkortsuppdragen (förutom flygplanslicens som är obligatorisk). Blir det 104 med alla körkortsuppdrag och Zeros uppdrag eller har jag missat något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) ja har gjort 103 missions, jag har gjort alla skolor och zeros uppdrag. vet inte vad ja missat.. dom kanske räknar export av bilar som uppdrag, det har ja inte gjort än. Redigerad 13 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Ingen annan som vet något? Redigerad 13 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag har gjort alla uppdrag förutom End of line och har 103 på mina stats så jag vet inte alls vad det kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts