Tidsam Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 1. Hur blir man av med muscle på snabbaste sätt? 2. Varför kan jag köpa kläder från Didier Sachs jag har hört att man bara kan det efter man klarat hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 1. när din CJ blir hungrig strunt i att äta så förlorar han mycket i muscle 2. Didier sachs öppnas när man har klarat storyn. .men kör några uppdrag i LV sen kollar du på kartan om den har öppnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 simma som fan, på uppdraget där man behöver mycket i lungcapacity så förlorade jag all muscle men hade iofs 1/4 av mätarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 2. Didier sachs öppnas när man har klarat storyn. .men kör några uppdrag i LV sen kollar du på kartan om den har öppnat DS öppnar innan man klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ja.DS öppnar när man kommer till sista "kapitlet": Return to Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ja.DS öppnar när man kommer till sista "kapitlet": Return to Los Santos Okej då stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts