Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag har egentligen klarat storyn, men jag fick reda på att det var några uppdrag jag inte hade gjort (Wuzis sista). Och nu är jag på uppdraget där man ska stjäla en militär-helikopter. Problemet är bara att man behöver en militärbil för att ta sig in på anläggningen. Var får jag tag på en militärbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Skit i det där med militärbil, gå till stället. När du är vid porten kommer du se en patriot som kommer ut, passa då¨på att ta dig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kör ut genom grinden har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ta en vanlig bil och åk dit bara , det kommer en patriot utkörande och då pker du in bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Okej det fungerade. Tack för hjälpen grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts