Spiningblade Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det här missionet när man ska döda han ena polisen han vita poleksulo eller va han heter man skjuter å skjuter för allt va man är värd på hans bil när man är sidan om han med sin bil men han får inte en repa och inte en rök hur ska man gjöra för å döda han? Och måste man gjöra alla Zero uppdrag i den affären för att rädda sweet ur fängelset eller kan man gjöra Zero uppdragen sennare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag prejade ner honom ur vägen och sköt honom genom rutan nej du måste inte klara zeros uppdrag. men jag gjorde det endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Som jag vill minnas så ska man försöka trycka av bilen från vägen. Nej, du behöver inte göra Zeros uppdrag i huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tack så mycket :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Jag hade kvar raketkastaren, då var det hur lätt som helst. Bara vänta till han krockar, när han väl gör det (för det kommer han att göra) så står hans bil still ett litet tag. Spring då ut ur ditt fordon och avfyra en raket. Efter det här kommer han att springa ut ur sin bil. Ta då fram exempelvis en uzi och peppra ihjäl honom, det tar ett tag, men är lätt. Om du inte har kvar raketkastaren råder jag dig till att slå in vapenkoden. Redigerad 13 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om du inte har kvar raketkastaren råder jag dig till att slå in vapenkoden. Fusk gör så att man inte kan få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Fusk gör så att man inte kan få 100% Man kan ändå få 100%........ Allt man läser på internet är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Blev så förbannad på det uppdraget att jag tog en seasparrow och jagade honom med, bara skjöt hela tiden. Funka i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bilen går visst att skjuta sönder, men del tål mycket mer än vanliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag kastade ut honom i början när han krockade med skylten, sen hoppade jag in i bilen och körde över honom. Så lätt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts