GTA-SA Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Det e så att ja har fastnat på Zero's uppdrag Air Raid. Man ska skjuta ner små flygplaner o.s.v, men varje gång när det e mellan 3-6 sekunder kvar då blir det mission faield, nån som kan ge tips på hur ja kan klara denna uppdrag? Tack! Redigerad 12 november, 2004 av GTA-SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Håll inte in rund hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Håll inte in rund hela tiden. Hmm, men va kan ja göra då? alltså hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Du kan också sikta på dom som är på väg, inte de som redan har släppt sina bomber. Redigerad 12 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Du kan också sikta på dom som är på väg, inte de som redan har släppt sina bomber. Ja, men alltså det går jallafall inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jilo Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Mitt tips är att lära sig i vilken ordning planen kommer i, alltså först lite till vänster sen lite rakt fram sen bakom dig, så kommer dom två gånger sen kommer det många till vänster... men hoppas du fattar för mig tog de uppdraget ca 10 försök innan jag klarade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Mitt tips är att lära sig i vilken ordning planen kommer i, alltså först lite till vänster sen lite rakt fram sen bakom dig, så kommer dom två gånger sen kommer det många till vänster... men hoppas du fattar för mig tog de uppdraget ca 10 försök innan jag klarade det men hoppas det hjälper =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Kom igen, ge nåra tips så ja klarar av detta uppdrag. Nyss såg ja i ett topic att de säger att man inte behöver göra Zero's uppdrag :S, e det sant? Redigerad 12 november, 2004 av GTA-SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ja du behöver inte egöra zeros uppdrag för att komam vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ? vad ska man göra för att inte behöva göra zeros uppdrag har kört red baron ett ex antal gånger nu men när jag skjutit ner alla så har jag för lite gas kvar för att kunna köra tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Koncentrera dig på att skydda de tre parabolerna framför dig. När de har blivit förstörda om du har otur så börja skydda den bakom dig.Kör helst uppdraget på dagen då man ser planen MYCKET bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 fan vad jag hatar alla hans uppdrag, det är dem ända uppdragen som gjort mig riktigt förbannad och ger mig viljan att slå sönder saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla mycket på kartan, så klarade jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bara så du vet så behöver du INTE klara Zeros uppdrag för att klara storyn.. ville bara upplysa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ja du behöver inte egöra zeros uppdrag för att komam vidare Så man måste inte göra Zeros uppdrag den där ''Air Raid'' för att komma vidare till Tredie banan eller va ni kallar för de =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Bara så du vet så behöver du INTE klara Zeros uppdrag för att klara storyn.. ville bara upplysa de Men kan man klara hela spelen utan att göra Zeros uppdrag? eller kan man gå vidare fast man inte gör uppdragen? alltså att gå vidare till Las Ventus o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-SA Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Plzz, svara kan man klara hela spelet om man inte gör Zero's uppdrag Air raid? eller kan man gå vidare till Los Ventus o.s.v utan att göra Zero's uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Men lugn, om någon vet så svarar han. Du behöver inte göra tre inlägg på raken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Plzz, svara kan man klara hela spelet om man inte gör Zero's uppdrag Air raid? eller kan man gå vidare till Los Ventus o.s.v utan att göra Zero's uppdrag? Ett tips : Ta fusket förstör alla bilar ? Ifall du vill alltså... R2 L2 R1 L1 L2 R2 Fyrkant,Triangel,O,Triangel L2,L1. Och ja det kan man... Redigerad 13 november, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Men kan man klara hela spelen utan att göra Zeros uppdrag? eller kan man gå vidare fast man inte gör uppdragen? alltså att gå vidare till Las Ventus o.s.v ja du kan gå vidare till Las venturas fast jag vet inte om du får 100% utan att klara hans updrag... jag har själv gjort så och tänker gå tibax senare o göra dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts