GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Hur ska man modda i GTA3? Bilar är jag inte intresserad av än så länge... Men jag vill kunna ändra lite små grejor på nån bana. Vet någon vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 det finns mycket du kan göra, du kan tex ladda hem färdiga banor, modda om husen vapnen osv. gå in på www.gta3mods.de, där finns ALLT:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja kan inte danske eller va de é och jag undrar hur man t,ex. lägger till en ny Challan Bridge eller lägga till/flytta bilar på banan... Hur? Vilken program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja kan inte danske eller va de é och jag undrar hur man t,ex. lägger till en ny Challan Bridge eller lägga till/flytta bilar på banan... Hur? Vilken program? ser du inte skillnad på tyska och danska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Joo.. Men ja orka inte tänkte igenom vilken hemsida de va... Ja skrev de som kom ur mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Att flytta saker på en bana är inte så svårt, då använder du bara 3d mapper som finns att tanka hem från GTAsajten. Flytta/lägga till bilar blir nog svårare... det finns inget riktigt bra program för det, bara krångliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag har laddat ner 3D mapper, men vilken fil ska man öppna! Jag ska kolla på den där saken inom en snar framtid! Ähh.. Ja ska kolla nu. Måste smälta colan. Är det bra på DreamHack föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Vilken fil ska man öppna? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Att flytta saker på en bana är inte så svårt, då använder du bara 3d mapper som finns att tanka hem från GTAsajten. Flytta/lägga till bilar blir nog svårare... det finns inget riktigt bra program för det, bara krångliga... min adtor hänger sig när jag andvänder 3d mapper! och jag har en dator på 1200 mhz så det borde den ikke gö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 min adtor hänger sig när jag andvänder 3d mapper! och jag har en dator på 1200 mhz så det borde den ikke gö! De brukar min me.. 2000 MHz men såklart har man XP som stänger programmet man intevill ha med 3 knappar och 1-2 musklick! CTRL + ALT + DELETE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 3D mapper hänger sig aldrig för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 3D mapper hänger sig aldrig för mig vad har du för data Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) Han har en 3,6 GHz, brännare, disketläsare, cdrom och dvdspelare. DirectX 12.4, Intel Inside 6 och en 31tums skärm. Mer vet jag inte! Redigerad 27 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag tror uppgifterna som Hultenius lämnat ut här stämmer något bättre än dina GTaJäGaReN... Det var ju ett tag sedan han skrev det men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 han har 56 k modem stakarn!! skälv har man isdn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag tror uppgifterna som Hultenius lämnat ut här stämmer något bättre än dina GTaJäGaReN... Det var ju ett tag sedan han skrev det men... Stämmer bra, det enda som ändrats är hårddisken som är på 120 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts