Matteus Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 misty från gta3 är väl med? Nä, men Catalina. Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nä, men Catalina. Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"? Joo de vet jag, gjorde det uppdraget idag... Men tack för infot Men jag ber återigen om ursäkt för missförståndet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Lugnt. Det är mänskligt att fela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nä, men Catalina. Du Robbin, det ända Tommy Vercetti har "varit med" i SA är i uppdraget i LV när Rosenberg ska säga till den där maffia familjen att "He´s the boss". När man sen ska skjuta sig ut så säger Rosenberg "Hey just like old times Tommy". Och då svarar CJ lite coolt "Who the fuck is Tommy"? det finns ju en liten bar i san fierro som heter mistys...hade kunnat vara hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tror inte misty är med, she being a hooker and all. Men Maria är dock med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Varför skulle hon inte vara med bara för att hon är en hora? Redigerad 12 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför skulle hon inte vara med bara för att hon är en hora? ord.. men.. hon skulle nog vara lite ung.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 För gatuhoror brukar inte ha råd att resa över hela USA direkt. Sen är hon ändå inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Okej, verkar som om det finns gamla karaktärer från det förra spelen. Jag ha mött på "Fido" (gta3 killen) i racet när man tvingas fly från Los Santos. Verkar som om rosenborg, salvatore leone, kent paul och en lovefist medlem finns me, någon annan? Skriv gärna om ni hittar ngn annan och var dom ligger, skriv ALLA ligger! Jag är på andra ön (san Francisco) och är på uppdraget när man ska åka till en kille och sen så döljer han sig därbak med en pistol, man ska typ spränga blocks! Jag har inte börjat med W uppdragen än..kommer jag möta ngn av dom gamla karaktärerna snart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertfelt Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dwaine och Jethro som jobbar åt en i garaget är ju boatyard killarna från VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det är Tommy som polar vidare med Catalina eller vad hon heter. Du ser honom vid racet då man tävlar för att vinna tillbaks hennes hjärta. Nej det är det ju inte det är snubben från GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dwaine och Jethro som jobbar åt en i garaget är ju boatyard killarna från VC aha så det är dom! Hmm..får man se ngt mer av ansikterna på dom när man har kommit till uppdraget där man ska gå in i en bil så ligger det en kille med ett vapen i handen i kaksätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts