Reiny VS Snowy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag fick ingen karta när jag beställde mitt gta sa från spelbutiken men mina kompisar beställde där ifrån också o dem fick karta!!! Bansheen står utanför gymmet runt knuten i SAN FIERRO! Redigerad 12 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag fick ingen karta när jag beställde mitt gta sa från spelbutiken men mina kompisar beställde där ifrån också o dem fick karta!!! BANSHEEn står utanför gymet runt knuten i SAN FIERR O! Då får du väl reklamera så att du får en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Då får du väl reklamera så att du får en karta. så du menar att jag ska ringa te spelbutiken?? det finns även ingen lapp på fodralet att det är extremt våldsammt o det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag fick inte heller nån karta Beställde också från spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Då tycker jag att ni ska ringa och höra med spelbutiken. Vad jag vet så SKA en karta ingå, den hör ju till. Men de kanske plockar ut kartorna, sen kränger dem vidare till alla pirater där ute i landet som tankat SA. Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 om de inte stod något om att karta inte följer men får ni reklamera spelet, spelbutiken gör fel som inte skickar ett fullständigt paket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jasså, spelbutiken.se igen... dom har minsann fördärvat en hel del förtroende nu... Vid nästa release ska jag nog sätta upp en varning för dom. Om det inte står att spelet är extremt våldsamt (på svenska då) betyder det att förpackningen inte är svensk/nordisk. Dvs, spelbutiken.se har importerat in spelen från ett annat land (det kan också förklara varför många (alla?) fick det försent). Btw, vad har Banshee med detta att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nääe jag fick heller ingen karta o manual. ska ringa till spelbutiken imon o prata med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Men de kanske plockar ut kartorna, sen kränger dem vidare till alla pirater där ute i landet som tankat SA. Konspiration 04 =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ring och hota dom! skulle jag gjort:P ne ska man beställa nått så ska man göra det från http://www.discshop.se/LIVE/shop/index.php hemma i brevlådan dagen efter och ingen frakt kostnad=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ring och hota dom! skulle jag gjort:P ne ska man beställa nått så ska man göra det från http://www.discshop.se/LIVE/shop/index.php hemma i brevlådan dagen efter och ingen frakt kostnad=) Man kan köpa det i den lokala spelbutiken också om man nu har en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts