Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag kan förstå att ni har ett liv utanför forumet (det har ju alla) och att det kan vara jobbigt att vara moderator men någon av dem fem (plus SA-modsen) måste f*n hoppa in då det blir kaos i en topic speciellt i SA-forumet... Just nu (21:48) är det bara en enda moderator som är online och som har ansvaret för ett 20-tal nya topics under en timme och den hederlige moderatorn är Arvid (god bless that fella')... EDIT/PS: Glömde tillägga, ni gör annars ett bra jobb för övrigt... Redigerad 12 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 0rd... Som akta dig för att bli fet topicen är onödig och spårat ur... Men som sagt annars gör ni ett bra jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 0rd... Som akta dig för att bli fet topicen är onödig och spårat ur... Men som sagt annars gör ni ett bra jobb... Ja, det är ett bra exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja, det är ett bra exempel... Hela SA-forumet är ett bra exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag håller med om att det är ganska kaotiskt i SA-forumet just nu så de nya moderatorerna kommer mer än lägligt. Själv är jag inte där så ofta på grund av att jag inte har spelat SA än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag håller med om att det är ganska kaotiskt i SA-forumet just nu så de nya moderatorerna kommer mer än lägligt. Själv är jag inte där så ofta på grund av att jag inte har spelat SA än. Spelar väl ingen roll om man inte har spelet... Som moderator är man väl skyldig att "patrullera" alla forum från GTA London- till SA-forumet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 En moderator har väl också rätt att slippa läsa spoilers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 En moderator har väl också rätt att slippa läsa spoilers. Mmm, sånt slipper man med SA-forumets nya regel: MÄRK SPOILERS MED *SPOILERS*!... så det är väl inget att oroa sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det förekommer spoilers, stora som små, i 99% av trådarna i SA-forumet och jag vill veta så lite som möjligt om spelet innan jag har fått det. Dessutom finns det rötägg som skriver spoilers i trådnamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det förekommer spoilers, stora som små, i 99% av trådarna i SA-forumet och jag vill veta så lite som möjligt om spelet innan jag har fått det. Dessutom finns det rötägg som skriver spoilers i trådnamnen. Om du letar efter annat än spoilers så kanske GTAsajtens SA-forum inte är något för dig, håller med dig att alla avslöjar men det är något man får tåla (i nuläget), eller så får man helt enkelt komma med nya regler och hårdare straff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Om du letar efter annat än spoilers så kanske GTAsajtens SA-forum inte är något för dig det framstod som att det var det du ville att han skulle göra; att kolla SA-delen av forumet Om man int har SA så bör man ju ha all rätt som moderator/admin att slippa vara inne på den delen och få sin egen upplevelse förstörd... Redigerad 12 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Spelar väl ingen roll om man inte har spelet... Som moderator är man väl skyldig att "patrullera" alla forum från GTA London- till SA-forumet...? Så det är vår skyldighet att läsa spoilers? Ehm...no thanks. Edit: Maybe "I don't think so" would be more appropriate Redigerad 12 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Så det är vår skyldighet att läsa spoilers? Ehm...no thanks. Edit: Maybe "I don't think so" would be more appropriate Nej, det har jag inte sagt. Ni ska definitivt inte läsa spoilers men o andra sidan, varför oroa sig? Den nya regeln funkar ju jättebra... :wub: Redigerad 13 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) har nu rensat lite i SA forumet ska gå och sova nu, den nämda topicen är borttagen. Edit: vi fick inte tilgång till forumet förrens sent fredagkväll så det va inte vårt fel Redigerad 13 november, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 har nu rensat lite i SA forumet ska gå och sova nu, den nämda topicen är borttagen. Edit: vi fick inte tilgång till forumet förrens sent fredagkväll så det va inte vårt fel Har ingen av er San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Har ingen av er San Andreas? Tja, jag har inte San Andreas, men jag har heller inga planer på att köpa det (eller skaffa ö.h.t.), så jag bryr mig inte om spoilers. Och nu när vi SA-mods får låsa trådar och allt sådant så blir det nog rätt så mycket bättre där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Har ingen av er San Andreas? jodå har San Andreas men hade inte tillgång till mod verktygen förrens ca 23:40 igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 min stora dröm är att få bli moderator på något sätt här i forumet hatar drömmar som inte kan uppfyllas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 min stora dröm är att få bli moderator på något sätt här i forumet hatar drömmar som inte kan uppfyllas :'( Jag skulle inta klara det. Skulle bara bli maktgalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag skulle inta klara det. Skulle bara bli maktgalen. En Funny kopia ey? Det kanske skulle platsa i min ondskefulla plan...ehm...jag menar...gröna ängar och vackra stränder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts