gurfi Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har inte klarat alla uppdrag. tar gärna god tid på mig att klara ett spel det e kul att se hur många som klarar apelet så himla snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tyvärr så tar jobbet upp en del av min tid numera så nöta på spel finns knappt något mera. Men en dos GTA:SA blir det då och då. Dock har jag knappt kommit någon vart uppdragsmässigt. Är på uppdraget efter "life is a beach" när man ska leka solid snake typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har klarat alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har klarat alla uppdrag Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vote: Har inte spelet! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 har klarat alla uppdrag men inte 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hur många uppdrag har jag kvar om jag har gjort alla uppdrag fram till dess att man ska ta tillbaka tillräckligt många territorium för att kunna köra ett uppdrag hos Sweet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vote: har klarat alla uppdrag men inte 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vote: har inte klarat alla uppdrag...Ca: 90 har jag klarat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur många uppdrag har jag kvar om jag har gjort alla uppdrag fram till dess att man ska ta tillbaka tillräckligt många territorium för att kunna köra ett uppdrag hos Sweet? sista uppdraget efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jag är på andra ta över uppdraget när man ska ta över 2 Hood i Idlewood, End of the lines nästa då, tror jag Redigerad 13 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag är på andra ta över uppdraget när man ska ta över 2 Hood i Idlewood, End of the lines nästa då, tror jag kan nog vara så inte säker me vara lite snurrig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Add3 har du gjort alla uppdrag vi madd dogs hus? Redigerad 13 november, 2004 av Nojjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) hm näe bara så att Torreno (Stavning) fixar så sweet släpps. hörde av en polare att det blev kaos i stan när man gjort klart dom uppdragen. Redigerad 13 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) SPOILER! för vissa kanske man måste göra alla uppdrag hos hundens hus för att komma till 'end of the lines' Ädit: jo fan kaos blire=) kul när man går ute så låter det som i en zombie film me alla skrik mm Redigerad 13 november, 2004 av Nojjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ja är på "lifes a beach" måste bara säga att det är skitsvårt...... jämt nyss fick ja 3960 och man ska vell ha 4000 poäng... fyfan va störande det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 mitt playstation 2 pajade ju nån dag efter att jag köpt SA... därför kommer jag ingen vart... DET GÖR MIG GALEN !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har klarat storyn. Det tog mig 7 och en halv dag. Genom att den 7:e och halva dagen var skoldagar och att detta spel var det första jag nånsin spelat på en PS2:a är jag väldigt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts