fisken_91 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hade för ett tag sedan stylat min lowrider, sedan ställde ja den i garaget. nästa dag var all lack borta och den va helt vit och då var ja inte särskilt rik heller... nån som haft samma otur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har inte varit med om det men har hört folk med samma erfarenhet. Det finns nått garage i spelet som du inte ska spara i, för då försvinner den stylade lacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har inte varit med om det men har hört folk med samma erfarenhet. Det finns nått garage i spelet som du inte ska spara i, för då försvinner den stylade lacken. ok, de va garaget vid "the johnsson house" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 För mig hände samma sak med en Street Racer jag ställde i verkstadens garage i San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Om ni ställer in mer bilar i ett garage så kan spelet inte ladda upp allt och då blir det vitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Om ni ställer in mer bilar i ett garage så kan spelet inte ladda upp allt och då blir det vitt. Ytterst sällsynt isåfall då jag tror flera har samlat på sig sina moddade bilar i ett och samma garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 mitt garage i San Fierro vid bilverkstaden där jag hade min monster truck å lite stylade bilar låstes typ förut och sen när jag fick upp det hade alla bilar utom en försvunnit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 mitt garage i San Fierro vid bilverkstaden där jag hade min monster truck å lite stylade bilar låstes typ förut och sen när jag fick upp det hade alla bilar utom en försvunnit... Just det garaget i SF är helt vrickat. Svårt att få upp dörren (vilket det kan vara på flera garage) och tror även att det är där bilar och färger kan försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag hittade iaf en annan monster truck och ställde den vid huset på stranden vid första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 nån som har en rätt hyfsad förklaring om var man kan hitta en monster truck, har inte sett nån än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 mitt garage i San Fierro vid bilverkstaden där jag hade min monster truck å lite stylade bilar låstes typ förut och sen när jag fick upp det hade alla bilar utom en försvunnit... Mmmm, flera av mina stylade bilar har försvunnit när jag ställt dem där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 nån som har en rätt hyfsad förklaring om var man kan hitta en monster truck, har inte sett nån än nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det har typ försvunnit bilar från nästan alla garage för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 nån som har en rätt hyfsad förklaring om var man kan hitta en monster truck, har inte sett nån än I en husvagnspark nära den sydligaste ön mellan LS och SF, på SF sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 I en husvagnspark nära den sydligaste ön mellan LS och SF, på SF sidan. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nån som har en rätt hyfsad förklaring om var man kan hitta en monster truck, har inte sett nån än Om du klarar av 8-track i Los Santos så står det en monster truck utanför. (8-track är en tävling i arenan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 aha, har bara testat för länge sen att prova den tävlingen, men hade för lite driving skills :"> ska testa nu igen, har samlat på mejj lite sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hände mig med ja styla hella bilen sen var den typ ljus blå färg efter jag savat i Cjs hus men sen när ja fixat mer cash styla ja den i gän och sava den i gän där å nu är den kvar med stylet å allt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 SF tycker jag är bästa staden men för att behålla bilarna i behåll måste jag ha bilarna i garagen i LV eller LS :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 de e ju jobbigt när allt försvinner och så, då finns de ju ingen mening att styla sina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts