Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Jag har gjort 103 uppdrag och har EoTL kvar, och jag tror inte att bilexporten räknas som uppdrag. Har du gjort alla Zeros och Cesars uppdrag? japp, och alla skolor.. och woozies alla uppdrag + gröna $ säkert ja som har sett fel eller nåt, får kolla upp det imorgon. Redigerad 13 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Till och börja med, lär dig stava. sjukter - SKJUTER kna - kan Antagligen har du fuskat och sparat. Och då går det inte och få bort. naj han har inte fuskat o sparat d e en misson hur man tar slut på det d e att du ska ta över många gator sen sweet kommer o ringa dig o säga att du ska komma ni ska göra sånt jobb o d e sista bannan på spelet altså story'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 fan vad verkligt att det är upplopp för 1992 (SA utspelar ju sig runt då) var det upplopp i los angeles slumområden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Till och börja med, lär dig stava. sjukter - SKJUTER kna - kan Antagligen har du fuskat och sparat. Och då går det inte och få bort. Hehe jag tror det är så att han kan stava men han sket nog i att kolla texten innan han posta, så nu får han skämmas. ^^ vafrö=varför knaske=kanske Redigerad 14 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När slutar upploppet...alltså hur många uppdrag måste man klara för att de ska lägga av ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts