Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför är människorna så galna för? Snor tv springer unt och sjukter varandra? Hur kna jag ta slut på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Till och börja med, lär dig stava. sjukter - SKJUTER kna - kan Antagligen har du fuskat och sparat. Och då går det inte och få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag kom på att det var Riot. Och jag har inte lust att trycka på edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Nej du har antagligen kommit till den pukten i spelet där det är upplopp i staden. Dom säger det i filmen till ett uppdrag, ett tips är att kolla på dom sen! edit: såg att du fatta Redigerad 12 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan det bli upplopp i staden då? och kan man påverka det på nått sätt isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) kan det bli upplopp i staden då? och kan man påverka det på nått sätt isåfall? Bara spela på i handlingen så kommer ni förstå och då slipper vi alla onödiga topicar om t e x hur många uppdrag man ska göra för att komma till LV och sånt. Man kommer ju inte till LV snabbare bara för att man vet hur många uppdrag man ska göra. Det finns minst 40 topics om sånt här. Redigerad 13 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 HUH?! vi snackar om upplopp i staden inte nått jäkla hur långt man måste klara för att komma till sista ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur många uppdrag är spelet, jag har gjort 103 st ca 60%. men ar dom 60% av storyn eller alla uppdrag och alla hästskor, foton och tags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur många uppdrag är spelet, jag har gjort 103 st ca 60%. men ar dom 60% av storyn eller alla uppdrag och alla hästskor, foton och tags? det är 104 uppdrag i spelet som registreras i ens stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det är 104 uppdrag i spelet som registreras i ens stats. hehe, ett uppdrag kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Till och börja med, lär dig stava. sjukter - SKJUTER kna - kan Antagligen har du fuskat och sparat. Och då går det inte och få bort. du glömde bort : unt = RUNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 upploppet i staden suger alla bilar sprängs så fort man är nära dom skit jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 måste väl vara vid nått av de slutliga missionen...? ja har fan inte märkt ett skit ute..alla jävlar går runt o ser tråkiga ut på gatorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om nån har problem med att hitta en bil efter riot eftersom alla sprängs när man närmar sig dom kan man ta bilen vid Denise´s hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 När fan är den där jävla Riot? Jag har gjort 99 mission o inte fan har det kommit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Viktigt och säga hur man stavar kan och sånt tror han kan det fast han skrev lite för fort sluta klaga FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 När fan är den där jävla Riot? Jag har gjort 99 mission o inte fan har det kommit än Du är nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du är nära. Och man tackar...ville bara veta att jag inte missat nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det är 104 uppdrag i spelet som registreras i ens stats. för mig är det då bara 103, men det kanske är 104 om man räknar med Export av bilar, har ja inte gjort klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har gjort 103 uppdrag och har EoTL kvar, och jag tror inte att bilexporten räknas som uppdrag. Har du gjort alla Zeros och Cesars uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts