V6 power Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Man kan ju göra uppdrag i hamnen där man skall leverera olika bilar men jag hittar inter Euros bilen. HJÄLP!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla på denna kartan Bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Den kartan är ej bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Den kartan är ej bra. Ne jag vet Men jag hittade Euros med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ne jag vet Men jag hittade Euros med den Stämmer... Finns i LV om du bara letar lite Howhow... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) vart finns euros på kartan? kan inte hitta, kollade igenom LV noga men hittade inte hittade nu Redigerad 20 november, 2004 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Till er som har hittat Euro'n, i vilken/vilka städer, respektive stadsdelar åker den bilen omkring? Desutom, så brukar vissa bilar spawnas fram när man åker omkring i en speciell bil. T.e.x, det är större chans att du ser sportbilar på vägarna om du själv har en sportbil. Så vilken bil skall man ha för att "lättast" se Euro'n? Jag har snart klarat 100%, men har aldrig kört, eller ens sett bilen Euro. Så snälla, jag håller på att bli galen, kan någon ge mig lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Jag undrar också, den finns inte där det står att den är på den kartan, kan inte nån ringa in den? Redigerad 21 november, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kolla på kartan i Las Venturas den är vid den där pyramiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ¨det är den ju inte alls, där finns inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag hittade bilen: Vid pyramiden ligger en djurstaty (eller nått) som du kan åka under. Under statyn står Euros - ett ganska undligt ställe att parkera bilen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts