Eskapisten Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 efter att man lämnat Los Santos och första landsbygden för San Fierro? Alla mina områden har ju fallit i de andra gängens händer nu igen, verkar det som och jag kan inte ta över dem, de är inte utmarkerade på kartan. Kommer jag längre fram i spelet kunna återgå till att kriga till mig samtliga områden, eller är det kört efter att man i storyn lirat klart de uppdrag som finns i Los Santos innan man lämnar staden för San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 efter att man lämnat Los Santos och första landsbygden för San Fierro? Alla mina områden har ju fallit i de andra gängens händer nu igen, verkar det som och jag kan inte ta över dem, de är inte utmarkerade på kartan. Kommer jag längre fram i spelet kunna återgå till att kriga till mig samtliga områden, eller är det kört efter att man i storyn lirat klart de uppdrag som finns i Los Santos innan man lämnar staden för San Fierro? Dont worry , du kommer kunna göra det igen när du kommer tillbaks till los santos och hämtat sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) men får man n¨åt när man tagit över alla eller?=? har kommit till SF så måste man ta det dära för att få 100% Redigerad 12 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nej, första gången är det bara onödigt att ta över alla... Men man får chansen en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ok. Shysst. Då kan jag pusta ut igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dont worry , du kommer kunna göra det igen när du kommer tillbaks till los santos och hämtat sweet. när man hämtat sweet... vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 när man hämtat sweet... vad menar du? I never tell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 plz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 spela på i handlingen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kommer sen igen när man spelat på ett tag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kommer sen igen när man spelat på ett tag då? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 okej, tack ska u ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur många uppdrag dröjer de innan man kan ta över hoods då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur många uppdrag dröjer de innan man kan ta över hoods då? det märker du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts