Cortez Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Jag vill ta över alla hoods som finns, och just nu har jag 94.46% kontroll över alla gängterritorium. Jag har åkt runt hela Los Santos flera gånger om känns det som, och det ser ut som det är grönt överallt. Finns det gängområden i SF/LV nånstans som går att ta över? Redigerad 12 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nej. det finns gäng men de är "fredliga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja Ballas har territorium i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja Ballas har territorium i SF. har jag missat nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 sluta hitta på massa skit för fan i SF finns rifa, triads och nang boys men går inte att ta över nåt där eller i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts