Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag klara mig tills 4:e våningen sen när jag ska ut dör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag klara mig tills 4:e våningen sen när jag ska ut dör jag Hm, brinner du till döds kanske? Provat att släcka lite bränder med brandsläckaren kanske? (Bara dom som är i vägen ofcourse, duh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hm, brinner du till döds kanske? Provat att släcka lite bränder med brandsläckaren kanske? (Bara dom som är i vägen ofcourse, duh) Iofs om du bara står och släcker, så pepprar folk sönder dig under tiden... Döda de som ser dig och har möjlighet att skjuta på dig när du ska släcka bränderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 men snälla !.. hopppa över bränderna det gjorde jag !.. funkar perfekt n00bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 men snälla !.. hopppa över bränderna det gjorde jag !.. funkar perfekt n00bs Åh tackar för det. har inte tänkt på det än. Bara konsentrerat mig på att bli fire-proof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Går det verkligen hoppa över bränderna? Fan va gött. Borde inte vara nåt problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag klara mig tills 4:e våningen sen när jag ska ut dör jag gör firetruck uppdragen så blir du fire-proof och kan sticka ut lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Fan! dog precis innanför dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det jobbiga kommer ju när du kommit ut ur huset.. men iaf, det är ju lätt, du springer ut och sen skjuter du de som ser dig, TA DET VÄLDIGT LUGNT jag hade 1½ min kvar när ja kom ut (alla tre gångerna =P det jobbiga kommer ju sen) men iaf, sen släcker du bara de bränder som blockar, tänk på att kolla så att det börjar ryka som tusan så att du ser att de släcks.. sen springer du bara sen skjuter du alla som skjuter mot dig, sen släcker du osv, om det är hopplöst att släcka nån utan att de släcks så kan du ju springa igenom och ta lite skada, men annars äre bra å släcka. liv spelar ingen roll när Del 4 (och resten av uppdraget) börjar. (del 1: upp, del 2: döda bs, del 3: ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) skjut dom som skjuter på dig släck bränderna färdig Redigerad 13 november, 2004 av Nojjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 skjut dom som skjuter på dig släck bränderna färdig Blir stressad av tiden när jag tänker på vilken jävla det är ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 bara att skita i tiden å ta det lungt å fint har man en m4 som ja hadde så dör fienden fort å gött det tråkigaste å svåraste kommer ju efter att man kommit ut =/ samma sak gäller sen efter huset bara ta det lungt å skita i tiden mm så fixar det sig tror att tiden är där bara för att stessa en man hinner ju springa upp o ner på den tiden (skryyyyt kanske)? hur som helst bara ta det lungt så fixar det sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag är också på det uppdraget så här är min fråga: vad ska man göra när man kommer ut ur huset ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Svara då någon! ^^ jag måste klara det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ni e ju fan sjuka det svåraste e ju där inne.. sen när man kommer ut blir det ju skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Klarade det för 28 timmar sedan, det enda svåra är när man ska ut och man måste akta sig för elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 1sta försöket klarade jag + släckte jag eldarna och dödade ELIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Är "End of the lines" det sista uppdraget låter ju som det på namnet.... ja har kommit än lång bit nät man ska ut ur huset och det brinner men vad ska man göra när man kommer ut. och hur många violente missions måste man göra med brandbilen för att bli fireproof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 tolv st brukar vara det vanligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts