Azore Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag har ett tråkigt problem. Jag har ju kunnat spela biljard förut men helst plötsligt går det inte. När jag går in på en bar där jag VET att jag förut kunnat spela så går ja fram te snubben ve biljardbordet. men han håller inte i någon kö och ingen triangel visas att man kan spela. Varför? Har detta hänt någån mer? Det går inte att spela nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Samma sak har hänt mig. Fast jag har aldrig kunnat spela biljard över huvud taget! jag vet att andra personer har kunnat spela, och det svider som en pil i röven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kan det ha med att göra att jag dödat han man spelar me den gång? han finns du där nästa gång ja kommer men det går inte att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kan det ha med att göra att jag dödat han man spelar me den gång? han finns du där nästa gång ja kommer men det går inte att spela. ja brukar döda motspelaren men kan spela ändå så de beror no inte på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 jag gick och slaktade ner allihopa första dagen jag var där! Men dom säger att det ska gå att spela biljard på alla barer, vilket inte går allst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 okej. för jag kan inte spala biljard på nån längre., har testat den närmast Street family kvarteret i los santos och den närmast cjs garage mitt imot tågstationen i san fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har det blivit såhär efter att du klarat storyn? Efter att jag klarade storyn så har jag inte kunnat lirat basket, men har glömt att kolla ifall jag fortfarande kan lira biljard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag har iaf kunnat spela basket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 jo när jag tänker efter blev det faktiskt när jag klarat storyn. varken biljard eler basket kan ja köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts