Urachez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vem har sagt att D2 är MMORPG? Men läs min quote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja vi lägger ner detta nu.. Ja, det gör vi. Och du vet inte hur skönt det känns att ha rätt, grabben. Oj, oj, oj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Ja, det gör vi. Och du vet inte hur skönt det känns att ha rätt, grabben. Oj, oj, oj... Jo det vet jag.. För jag har rätt nu när jag säger att du inte har hög iq.. .. Svarar inte mer på detta.. Men du kan PM:a mig om du har något att kritisera angående denna post... http://www.mmorpg.com/ Titta på den sidan ebeeto! Redigerad 27 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vetej Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Mitt är Matrix Online.. EDIT: Oj fel forum.. vad jör man på matrix olin har det färkinken kommit utt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) vad jör man på matrix olin har det färkinken kommit utt Nej inte än.. Det är ett mmorpg spel. Middle Earth Online äger också Redigerad 27 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:matrix online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:matrix online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Har bara kört ett enda MMORPG i hela mitt ynkliga liv. Fast även om det är mitt enda kan jag inte hålla det som favvo eftersom det var ganska långtråkigt. btw: Det är Project Entropia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 STAR WARS GALAXIES!!! varför tog du inte med det? det äger, BTW det här var nog min första post på 1 år eller något =) vote: MMORPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 STAR WARS GALAXIES!!! varför tog du inte med det? det äger, BTW det här var nog min första post på 1 år eller något =) vote: MMORPG? Oct 31 2004, 20:31 Var din näst senaste post. Diablo2 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Har bara spelat EVE online av dom spelen vote: EVE online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts