Jump to content

Vilket är ditt favorit MMORPG spel?


Kaboom
 Share

Vilket är ditt favorit MMORPG spel?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och där tycker farbror Funny att ni avbryter språkdiskusionen för den här gången!

("Damn you all!" - Stewie, Family Guy.)

Den är avbruten! Jag vann! *avgrunds-skratt*

Förövrigt så tycker jag nog att Anarchy Online är något av det bästa online-scenen kan erbjuda i dagsläget. Möjligtvis WoW, annars...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är avbruten! Jag vann! *avgrunds-skratt*

Förövrigt så tycker jag nog att Anarchy Online är något av det bästa online-scenen kan erbjuda i dagsläget. Möjligtvis WoW, annars...

Jag har en gammal PC-Gamer med en preview av anarchy online där utvecklarna själva säger att det är ett MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame

Kan scanna det om du inte tror mig

Redigerad av Mr Johnson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en gammal PC-Gamer med en preview av anarchy online där utvecklarna själva säger att det är ett MassiveMultiplayerOnlineRolePlayingGame

Kan scanna det om du inte tror mig

Jaha. Good Charlotte påstår att de spelar punk, det stämmer ändå inte.

Edito

Ameh daaaah... glömde ju ett svar på frågan. Iallafall, null vote. Enda MMORPG jag kört är Diablo 2, om det gills. Har inte så stor koll på vad som krävs för att det ska vara ett MMORPG.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. Good Charlotte påstår att de spelar punk, det stämmer ändå inte.

Skillnaden är att det var utvecklarna av anarchy online som började kalla den sortens spel för MassiveMORPG. Sen är det mycket möjligt att betydelsen har ändrats med åren men den ursprungliga betydelsen är jag 100% säker på att den är MassiveMORPG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ameh daaaah... glömde ju ett svar på frågan. Iallafall, null vote. Enda MMORPG jag kört är Diablo 2, om det gills. Har inte så stor koll på vad som krävs för att det ska vara ett MMORPG.

D2 är inte ett MMORPG.

Och, Eebeto har rätt!

EDIT: Lite bevis, http://susning.nu/MMORPG

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, han har fel på samma gång eftersom att det betyder båda..

Det betyder inte båda. Lyssna på mig och Urachez, vi som kan saker. Man kan säga att "Hummer är ju en bil, för det betyder ju det med!" men fortfarande så är hummer ett havslevande kräftdjur, hur länge ni än grinar.

Funnylin avslutade diskussionen för några posts sedan. Sluta säga emot. Du vet att du har fel...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det betyder inte båda. Lyssna på mig och Urachez, vi som kan saker. Man kan säga att "Hummer är ju en bil, för det betyder ju det med!" men fortfarande så är hummer ett havslevande kräftdjur, hur länge ni än grinar.

Funnylin avslutade diskussionen för några posts sedan. Sluta säga emot. Du vet att du har fel...

EB

http://en.wikipedia.org/wiki/MMORPG <-- Så du menar att en encyklopedi ljuger? Acceptera att du hade fel!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://en.wikipedia.org/wiki/MMORPG <-- Så du menar att en encyklopedi ljuger? Acceptera att du hade fel!!

En encyklopedi som(rätta mig om jag har fel)tillåter vilken idiot som helst att posta vad som helst varsomhelst.

Okej, om inte ni vill att trådens namn ska ändras till spåkdiskussion eller liknande föreslår jag att off-topic snacket kan upphöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...