Arman Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) http://jayleno88.webhosting.tant102.mine.nu/Annat/Filmlogo.png Titel: Jorden runt på 80 dagar (Around the World in 80 Days) Genre: Komedi, Äventyr Skådespelare: Jackie Chan, Steve Coogan, Cécile De France, Jim Broadbent, Kathy Bates, Arnold Schwarzenegger, John Cleese, Owen Wilson med flera... Handling: När Phileas Fogg utmanas att bevisa sin tes om att en man klarar att resa runt jorden på 80 dagar slår han vad om hela sin förmögenhet och reser med en ny betjänt på en världsturné. Trailer: IMDb + Känns väldigt "gullig", roliga scener blandat med bra kunskap... bra äventyr... - Inte så mycket fel, vissa löjliga snuttar och finns det någon Jackie Chan-film utan några stunts? Nä, just det! Betyg: @@@@@@@@@@ Redigerad 12 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ursäkta att jag frågar men det är bara 9 @, ska det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ursäkta att jag frågar men det är bara 9 @, ska det vara det? Nej, det ska det inte... *FIXAT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Och när sänds den? Kan vara bra att veta Redigerad 12 november, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Och när sänds den? Kan vara bra att veta Han kanske recensera en film och inte något på TV:n. Har för mig att den sänds på vissa pirat sajter annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nej, men på piratsajter kanske? eller...? Men jag stör mig på filmen, Varför är Jackie Chan med? Passpartue (osäker på stavning) var fransman . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nej, men på piratsajter kanske? eller...? Men jag stör mig på filmen, Varför är Jackie Chan med? Passpartue (osäker på stavning) var fransman . Nej nej, han var aldrig fransman, han är en rånare som ljög om det, egentligen kommer han från en by i Kina som han återvänder till genom resan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jaja, såklart . Att jag inte tänkte på det... Jag har (tydligen:P ) inte läst boken alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 bleh, TEH SUCKS, SUCKS I SAY! Ingen respekt för Jules Vernes verk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 bleh, TEH SUCKS, SUCKS I SAY! Ingen respekt för Jules Vernes verk Se det som en parodi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts