Diaz Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Det där updraget med Phille är ju as svårt! Något tips på updraget? Har fått Max 45% behöver 60%..................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 När jag klarade uppdraget hade jag 92%, f*n va jag sköt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 När jag klarade uppdraget hade jag 92%, f*n va jag sköt!! Imponerande om det är sant.. Själv så har jag fått dom, smått otroliga 61 poäng som rekord =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Ja det är sant, men jag tror att jag hade mer skott än vad som man egentligen ska ha...jag hade nämligen redan pistolen med en massa skott innan jag gjorde uppdraget...och sen får ju man ännu mer skott sen när man kör uppdraget, så det var bara att spreja på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja det är sant, men jag tror att jag hade mer skott än vad som man egentligen ska ha...jag hade nämligen redan pistolen med en massa skott innan jag gjorde uppdraget...och sen får ju man ännu mer skott sen när man kör uppdraget, så det var bara att spreja på funkade det då att ha skott innan man gjorde uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts