Azore Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 tja jag hittar inte mitt sista kort jag ska ta me kameran. jag har gjort en ring runt om rådet där pricken är där det ska finnas. nån som kan förklara för mig vart symbolen finns? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 vad finns i området? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 tror de e bensin macken, uppe på skylten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det kan bero på att du är på fel ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 tror de e bensin macken, uppe på skylten! Så här ser det ut på det stället där det sista fotot ska finnas för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men fotona är väl i SF!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vad jag ser i guiden så ska det inte finnas nått att ta kort på där? Och vad jag minns så tog inte jag något kort där :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alla röda prickar är kort..har tagit alla andra röda prickar utom den, och jag har 1 kort kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Exakt vad är det man ska fota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det undrar jag med! Hur vet man vad man ska fota för nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Finns ingen photo-op där, finns bara i San Fierro. desuttom är det bara 50st, du har blandat ihop dem med tagsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Finns ingen photo-op där, finns bara i San Fierro. desuttom är det bara 50st, du har blandat ihop dem med tagsen... förklara då varför det är en röd prick där..50 st vet jag mycket väl att det är..har tagit 49 och har bara den pricken kvar. vad kan man konstatera av detta?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kolla här på http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Gang tags Los Santos, Photo op i San Fierro, horseshoes i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 förklara då varför det är en röd prick där..50 st vet jag mycket väl att det är..har tagit 49 och har bara den pricken kvar. vad kan man konstatera av detta?... Azore det är inte R* som har gjort kartorna och satt ut prickarna.. det är någon privatperson som har gjort det. Så alla pricka behöver inte stämma!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts