Eskapisten Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tycker mig ha hört att man skall kunna ha en SMG i vardera handen och att det krävs att man skall ha Hitman i skicklighet på vapnet för att dettsa ska funka. Har nu haft Hitman ett tag men kan inte för mitt liv förstå hur jag ska göra för att utrusta mig med 2st. Köper jag en till så utökas bara kulorna. Vad göra någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 hehe de går inte me SMG (MP5:an) går bara me Uzina, Pistol och Sawed-Off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Fan då. Är det så? Jaja, får träna upp mig där då. Men när jag väl nått Hitman i dessa så är det bara att köpa ett vapen till eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 du får 2 stycken automatiskt tror jag. Fick hitman på Tec9 när jag satt på en cross och pepprade ett tåg så fick jag 2 stycken när jag satt på crossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hur många vapen finns det i SMG-listan i Ammu-Nation, förutom MP5 då, för jag har sett en Uzi i uppdraget då man åker till LC, och den är väl SMG. Nu snackar jag inte om den där i Micro-SMG, utan en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vapen av varianten "Machine Pistols" är Tec-9, Micro SMG och vanlig SMG. Vanlig SMG (MP5) är naurligtvis den kraftfullaste av dem tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts