xstreem Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja har tillgång till Victim (äntligen :"> ) men den andra? vet inte va den heter, men ska den låsas upp samtidigt som Victim, isf var finns den? kollat runt i varje stad men hittar inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 DS kommer när du klarat alla missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Sluta säga saker som du inte vet! Det öppnas inte när du klarat alla uppdrag, den hade öppnats mycket innan jag hade klarat storyn, vet dock inte när den öppnas Men det är inte som Rickard_I säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Sluta säga saker som du inte vet! Det öppnas inte när du klarat alla uppdrag, den hade öppnats mycket innan jag hade klarat storyn, vet dock inte när den öppnas Men det är inte som Rickard_I säger! Jaha...men så är det iallafall för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har du klarat storyn över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har du klarat storyn över huvud taget? 2 uppdrag kvar! men den har inte låsts upp för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Konstigt, det låstes upp när jag kom till Las venturras för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Konstigt, det låstes upp när jag kom till Las venturras för mig. de låstes upp när ja hade gjort ett uppdrag för *Spoiler* Woozie, när man ska köra runt me en gubbe på huven *Spoiler* men man kanske måste klara flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts