Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 När man ska kunna komma vidare i sweets uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Halva Los santon ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Sweet ringer dig när du har tillräckligt med hoods så det är bara att köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Han ringde nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 menar ni första gången man ska ta över hoods eller andra gången ??( om det nu finns nån annan gång ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 *SPOILER* Varför försvinner alla hoods när man har kommit till San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför försvinner alla hoods när man har kommit till San Fierro? För Ballas tar över dem när GSF splittras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Aha, inte konstigt att dem finns överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Du ska ha ca 35% av LS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 För Ballas tar över dem när GSF splittras Så det var därför! Jag körde nämligen tebax till Orange Grove Street när jag kom till SF för att kolla läget. Då såg jag precis utanför CJ:s hus så stog det flera Ballas och jag tänkte "VA FAN GÖR NI HÄR??" så jag rusade fram och slog ihjäl varenda en....This is Grove Streets territory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du ska ha ca 35% av LS.. Hmm, då borde det fan vara dags snart för mig -_o Tokspelade i en vecka tills jag kom till dom här sista uppdragen... sen har jag varit jävligt lat... vill dra uuut på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts