stev_man Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vilken är din favorit radiokanal/-er i SA? Mina favoriter är K Rose och Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vilken är din favorit radiokanal/-er i SA? Mina favoriter är K Rose och Radio X Radio x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) k-dst med "two tickets to paradise" o k rose med "all my exses live in texas" Redigerad 12 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 K-rose eller Radio los santos, perfekt blandning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 fanns redan en sån här Men ok RADIO X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 k, visste inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 K Rose helt klart. Jag älskar "All my ex:s live in Texas". Sen har vi ju Los santos med NWA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Playback FM off cource Cypress hill o snoop dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Då blir det Radio X och K-dst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 K Rose helt klart. Jag älskar "All my ex:s live in Texas". Sen har vi ju Los santos med NWA. "All my ex:s live in texas" äger Jag brukar sitta och sjunga till den , sen är one step forward skön också Men i helhet så sitter jag och dunkar radio los santos när jag kör runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 A horse with no name och all my ex:s live in texas äger grymt som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Loretta Lynn & Conway Twitty - Louisiana Woman, Mississippi Man på K-rose. Redigerad 12 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Playback FM off cource Cypress hill o snoop dog Knappast, det är på Radio Los Santos(som jag lyssnar på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Radio Los Santos och Radio X. (Sistnämnda här en utomordentlig DJ.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Playback FM off cource Cypress hill o snoop dog Jag hatar snoop dogg Han står bara och pillar sig i håret och svänger runt med sina stora guld halsband. Kunde han inte lärt sig lite av tupac. Han bara sjunger om bilar och brudar. Tupac däremot var äkta , tex kolla bara hans video till "i aint mad at cha" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Stängt av radion helt , all musik suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Stängt av radion helt , all musik suger. Vad lyssnar du på för musik , om du tycker alla radiokanaler är dåliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Radio X (welcome to the jungle) och K-Rose ( ). All my ex:s live in texas ( ) Lyssnar mest på K-Rose när jag inte kör uppdrag, när jag bara kör runt på landsbygden, och radio X i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 K-Rose, K-Dst och Radio X äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts