emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har ni något tips,stannar han till någonstans med helikopter nångång? han åker ju som en dåre och jag hinner inte skjuta ner han med bassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Det är skitlätt ju..klara det på första försöket..åk ut på motorvägen och åk om honom. sen när du är en bit bort tar du fram bazookan siktar in o skjuter ner fan!.svårare är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 okej men det är det att polis jävlarna kommer efter en å skjuter,störande,så kommer helikoptrar(polis) och bländar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 jo jag vet.Polisen är störande men uppdrafet är lätt bara man vet vad man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Lite OFFTOPIC: Höhö, spelade det uppdraget när jag hade varit uppe i över ett dygn och lirat GTA:SA, var lite trött så jag visste inte om uppdraget var en dröm eller om jag spelade själv Men 10 min senare med lite koffein i kroppen kunde jag konstatera att jag hade klarat det IRL Eftersom jag nästan sov när jag gjorde uppdraget borde det inte vara något svårt uppdrag försök lite till bara Redigerad 12 november, 2004 av Zozza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kör så långt fram du kan tills du måste vänta in helin, sen förtsätter du så tills du kommer till slutet av motorvägen, där stannar du o väntar, sen e de bara att skjuta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja, precis. Kör framför honom. Jag lyckades följa efter honom en bra bit och tillslut landade "han". Anledningen till att jag skrev "han" får du se senare i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja, precis. Kör framför honom. Jag lyckades följa efter honom en bra bit och tillslut landade "han". Anledningen till att jag skrev "han" får du se senare i storyn. Har klarat storyn, men har inte märkt att han är något annat än en han, kan du skicka PM och säga vad som hände? Har varit lite ivrig och hoppat över "filmerna"! Skulle vara snällt om du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts