Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Den mest osannolika j*vla bugg inträffade på mitt playstation 2 för ungefär 9 dagar sedan. Jag gjorde det första uppdraget för Tenpenny (det när man ska kasta maltovs mot några fönster). När jag hade räddat tjejen körde jag henne hem. Precis under filmklippet när hon gick in till sitt hus kom en bil och körde över fanskapet. Eftersom det var mitt i ett filmklipp så gick det inte att trycka förbi på något sätt, så playstion 2 hängde sig helt enkelt (det enda som ändrades var solskenet och låtarna på radiostationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hahahahaha. Förlåt att jag skrattar, jag känner din frustration. Det händer sådant skit lite här och där under filmklippen. Remember VC då taxin från sjukan bara åkte rakt fram och körde på saker och ting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 lol känn dig ägd av din ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
9qn5hk Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 det är underbart göbbar jobba på där:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 En liknande sak hände mig jag åkte in i en Transfender så kom en Baller och drog ut mig ur bilen samtidigt som jag kommer in till modd garaget. Då när jag ska modda bilen står Carl 3 meter från bilen och det gick inte att göra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kom på en annan lika irriterande bugg. När jag gjorde uppdraget "OG Loc" och efter mycket om och men nästan var helt klar (jag skulle bara lämna av honom vid en burgershot butik) så fick jag av någon anledning för mig att man skulle gå in i butiken och gjorde det. Men jag gick snabbt ut igen när jag såg att det inte fanns någon röd stråle inne i butiken. När jag var ute upptäckte jag till min förvåning att OG Loc hade fastnat i dörren till Burger shot. Så var det uppdraget kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kom på en annan lika irriterande bugg. När jag gjorde uppdraget "OG Loc" och efter mycket om och men nästan var helt klar (jag skulle bara lämna av honom vid en burgershot butik) så fick jag av någon anledning för mig att man skulle gå in i butiken och gjorde det. Men jag gick snabbt ut igen när jag såg att det inte fanns någon röd stråle inne i butiken. När jag var ute upptäckte jag till min förvåning att OG Loc hade fastnat i dörren till Burger shot. Så var det uppdraget kört. hatar buggar, gör mejj frustrerad, de e därför ja har lånat ut mitt driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 En grej jag råkade ut för när jag körde MP var att jag och min kompis var ute och simmade, och helt plötsligt försvann jag... jag hade sjunkit ner på botten av sjön (havet) och kunde inte komma upp, så jag gick runt där på botten, inte ens luften tog slut,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts