Tommy_Fido Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Ja passa på att rösta. Säg gärna ochså vilken sort ni gillar mest på det vapnet. Allså jag menar grön gul och röd VOTE:Plastic bag Gilar mest grön på det här vapnet. Här kommer resten av vapnerna eftersom dom inte fick plats: avenger force .50 AE:(deasert eagle) gs model 23(glock) Sap-12(pump shotgun) Sawed off 12 gauge(avsågat gevär) Spaz mark1(Uzi) IDK type2 sniper( mjo ni gissade rätt) Defender mark1( colt m16) Tranquilizer rifle( bedövnings gevär) Nail gun( spik pistol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 kniven såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Men för fan den värsta jävla särskrivning jag sett. Redigerad 12 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men för fan den värsta jäcla särskrivning jag sett. Håller med till 100%!! Ögonen blöder. @Topic: Spikpistol.. muahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men jävla särskrivning!! Ring Antisimex, kan inte andas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Men jävla särskrivning!! Ring Antisimex, kan inte andas!!!! Och du borde lära dig att stava till Anticimex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts