stev_man Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Alltså om jag inte har missupfattat det fel så kan amn göra inbrott med en viss bil/skåpbil...men ilken och finns det not ställe påd em två första öarna somd en finns parkerad elelr där den vanligtvis kör? Jag glömde kolla när jag gjorde uppdraget i början då man gjorde inbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har du gort uppdraget där man gör ett inbrott med Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 ja, det vet du av min sista mening i förra meddelandet jag e på andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 i Los Santos finns den tvärs över gatan från gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Har för mig att den även finns i en gränd en liten bit norr om bilskolan i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts