makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag tänkte göra firetruck missions men det går inte. Måsta man ha gjort nåt innan? Har gjort alla uppdrag förutom End of the line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Man borde inte göra det för jag har gjort det en gång och jag är fortfarande i LS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Hmm... jag tog brandbilen som står vid stället man börjar på i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Tog fel sorts brandbil. :"> En mod kan stänga topicen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 passar på att låna tråden. hur många uppdrag måste man göra innan man blir fire-proof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 passar på att låna tråden. hur många uppdrag måste man göra innan man blir fire-proof? Inga uppdrag alls faktiskt. Det är ett R3 uppdrag man får från brandbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts