Gt@_ Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 det står att man kan skuta med Uzi från bilar men jag fattar inte hur!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Det är bara att trycka på de knappar som man ser åt sidan sedan på skjutknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Det är bara att trycka på de knappar som man ser åt sidan sedan på skjutknappen. vilken knapp är det så man ser åt sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 om du har ps2 så är det r2 eller l2 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Annars är det Q och E Num 1 och Num 2... De har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Annars är det Q och E Num 1 och Num 2... De har jag! okej TACK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts